کاهش ۴۰ درصدی تعداد پرواز‌های فرودگاه سنندج

مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: تعداد پرواز‌ها و مسافران تهران - سنندج و بالعکس از ابتدای اسفند تاکنون حدود ۴۰ درصد کاهش یافته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امیرعباس نظری‌زاده مدیر فرودگاه‌های استان کردستان گفت: به دلیل شیوع بیماری کرونا و کاهش مسافران، در این مدت چندین پرواز تهران به سنندج و بالعکس لغو شده است.

او با اشاره به اینکه ۲ پرواز شرکت‌های آسمان و قشم ایر تهران - سنندج روز سه‌شنبه ۱۳ اسفند بدلیل کمبود مسافر لغو شد، افزود: از اول هفته جاری تاکنون چهار پرواز تهران به مقصد سنندج انجام نشده است.

مدیر فرودگاه‌های کردستان به تاثیر قابل توجه بیماری کرونا بر کاهش مسافرت‌ها اشاره کرد و یادآور شد: در صورت کمبود مسافر، شرکت‌های هواپیمایی از همان روز قبل، پرواز‌های روز بعد را باطل می‌کنند.

نظری‌زاده به عدم انجام پرواز در روز یکشنبه نیز اشاره و تاکید کرد: روز‌های دوشنبه و چهارشنبه ۲ پرواز و باقی روز‌ها یک پرواز از مبدا تهران به سنندج و بالعکس صورت می‌گیرد.

۲ شرکت هواپیمایی آسمان و قشم ایر در برنامه پروازی فرودگاه سنندج فعالیت می‌کنند و در طول هفته هشت پرواز رفت و برگشت در این فرودگاه انجام می‌شود.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.